Benar konsult

Sök

Kundvård, bemötande och kundkommunikation

Visst skulle du vilja bli ännu bättre på att möta dina kunder, ta hand om dem och ge bra service! Utbildningen är till för dig som vill utveckla din personliga försäljningsstil och skapa ett mervärde för kunden.

 

Att sälja är en konst som kräver mer än talets gåva. Den här utbildningen ger dig alla redskap för att du ska kunna kommunicera rätt i alla situationer som kan uppstå i kontakten med kunden.

 

Kursmål

 

Efter kursen har du verktyg för att:

  • ge bra service,
  • skapa positiv kontakt,
  • kunna lyssna och samtala,
  • föra fram dina argument på ett övertygande och tydligt sätt,
  • bli mer förtroendeingivande, och bemöta och förutse invändningar

 

 

Ur kursinnehållet

  • Inspiration, service och kundvård.
  • Värm budskapet till kunden.
  • Hur bemöter jag klagomål?
  • Hur hanterar jag besvärliga situationer.
  • Konsten att lyssna.
  • Konsten att fråga.
  • Strukturera säljsamtalet.
  • Varför köper vi?
  • Utveckla ditt varumärke!
  • Gör orden någon skillnad?

 Benar konsult

 Gustav III:s Boulevard 19, 169 72 Solna -- Tel 08-822120, 070-4612274 -- e-post info@benar.se -- www.benar.se

 

 

 

Copyright © Benar konsult. Alla rättigheter reserverade